برگزیدگان رویداد ایده بازار گردشگری با حضور افراد صاحب ایده و جمعی از مسوولان استانی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در این مراسم ضمن تشکر از واحد کارآفرینی دانشگاه گفت: برگزاری این رویداد حرکت خوبی در راستای مشارکت مردم در توسعه گردشگری هرمزگان است.
وی بیان داشت: دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری چنین رویدادهایی که بتواند در توسعه هرمزگان نقش ایفا کند حمایت می کند.
حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان در تشریح برگزاری این رویداد افزود: ایده بازار گردشگری با همکاری پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه پیام نور برگزار شد که در زمینه توسعه گردشگری و معرفی ظرفیت های هرمزگان در حوزه گردشگری طرح و ایده داشتند.
وی ادامه داد: نقطه مثبت این رویداد حضور سرمایه گذاران است که از ایده های جذاب و نیاز استان حمایت می کنند.
رئیسی به جزئیات حضور شرکت کنندگان در این رویداد پرداخت و افزود: در مرحله اول روز برگزاری ایده بازار ۳۰ ایده از سوی ایده پردازان مطرح شد که با نظر داوران ۸ ایده به مرحله نهایی راه یافتند.
مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: در مرحله نهایی ۸ ایده پرداز توجیه اقتصادی بودن ایده خود را در پرسش های حضار و داوران پاسخ دادند.
وی همچنین به رای داوران در مرحله نهایی اشاره کرد و افزود: با رای هیات داوران امیرحسین دیوارگر با ایده کتیبه خوان هوشمند و مریم زارع با ایده کوچه مسافر هرمزگان به ترتیب اول و دوم شدند.
داوری طرح های این رویداد نیز بر عهده دکتر محمود عامری عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان،تراب ذاکری، ارشک حلی ساز بود. داوران رویداد نیز با قدردانی از پشتکار ایده پردازان راهکارهای پرورش ایده و نیازهای پخته تر شدن آن برای جذب سرمایه گذار ارائه کردند.
این مراسم با حضور ۴۳ ایده پرداز و با حضور دکتر قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان، ضیایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر فتی رئیس پارک علم و فناوری و خانم دکتر عامری رئیس واحد کارآفرینی دانشگاه پیام نور برگزار شد.