دی ماریا ادامه کوپا آمه ریکا را از دست داد
دی ماریا ادامه کوپا آمه ریکا را از دست داد

آسیب دیدگی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین جدی است و این بازیکن ادامه رقابت‌های کوپا آمه ریکا را از دست داد تا زمینه برای قهرمانی آلبی سلسته سخت شود.

خبرگزاری یوپنا به نقل از تاک اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا جشنواره گل به راه انداخت و پاناما را با ۵ گل شکست داده تا صعود خود را به دور بعد نهایی کند.

آنخل دی ماریا، ستاره آماده آلبی سلسته در این دیدار آسیب دید و در دقیقه ۴۲ از بازی تعویض شد. رسانه های آرژانتینی اعلام کردند که آسیب دیدگی دی ماریا جدی است و او تا پایان رقابت های کوپا آمه ریکا نمی تواند به میدان برود تا خراردو مارتینو یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دهد.

به نوشته شبکه تلویزیونی تاک  اسپورت آرژانتین، دی ماریا از ناحیه عضله پای راست خود با آسیب دیدگی شدید مواجه شده است و به چند هفته استراحت نیاز دارد و این نشان می دهد که او کوپا آمه ریکا را از دست داده است. دی ماریا در دو تورنمنت بزرگ اخیر با آرژانتین با مشکلی به نام آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست تا پایان آلبی سلسته را همراهی کند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از شانس های اصلی قهرمانی در کوپا آمه ریکا است و غیبت دی ماریا که یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم بود می تواند خبر بسیار بدی برای کادر فنی و هواداران این تیم باشد. دی ماریا در پاری سن ژرمن فصل خوبی را پشت سرگذاشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود.