ر، این رقابتها که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران با شعار ” همدلی وامید ” در جریان بود درپنج رشته شنا ، تکواندو ، وشو ، تنیس روی میزو بسکتبال پیگیری و با معرفی تیم های برتر و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

گروه فرهنگی – جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور با معرفی قهرمانان و برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا» به نقل از روابط عمومی ستاد جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور، این رقابتها که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران با شعار ” همدلی وامید ” در جریان بود درپنج رشته شنا ، تکواندو ، وشو ، تنیس روی میزو بسکتبال پیگیری و با معرفی تیم های برتر و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

بنا براین گزارش در ادامه این رقابتها و در روز پایانی تیم های برتر ۵ رشته تنیس روی میز، تکواندو ، بسکتبال، شنا و وشو مشخص و شدند.

دانشگاه اصفهان قهرمان مسابقات شنا شد
در آخرین روز از مسابقات شنا که در ۸ ماده برگزار شد تیم دانشگاه اصفهان در مجمع امتیازات به مقام قهرمانی رسید و تیم های شنای دانشگاه پیام نور استان تهران وقزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاپ قهرمانی مسابقات بسکتبال به دانشگاه پیام نورالبرز رسید
در رشته بسکتبال که با شرکت ۱۳ تیم برگزار شد ، تیم دانشگاه پیام نور البرز با غلبه برتیم همدان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم همدان دوم شد و در دیدار رده بندی تیم دانشگاه گلستان هم با برتری مقابل تهران در جایگاه سوم این رقابتها قرار گرفت .

ساندا کاران خوزستانی در جایگاه نخست مسابقات ووشو
در رقابتهای وشو که در ۸ وزن و در بخش ساندا و با حضور ۷۳ ساندا کار برگزار شد ، تیم دانشگاه پیام نور خوزستان به عنوان قهرمانی رسید، تیم دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد و تیم اصفهان به مقام سومی رسید.
قهرمانی رقابت های تنیس روی میز به دانشگاه همدان رسید
در رقابتهای تنیس روی میز که در سالن دانشگاه علم وصنعت برگزار شد در بخش تیمی در پایان تیم دانشگاه پیام نور استان همدان به مقام قهرمانی رسید ،تیم دانشگاه پیام نور استان اصفهان دوم شد وتیم های فارس وتهران مشترکا درجایگاه سوم قرار گرفتند .

دانشگاه مازندران بر سکوی قهرمانی تکواندو ایستاد
در رشته تکواندو که در سالن شهید معتمدی با شرکت ۱۶۱ ورزشکار از ۲۷ استان در ۸ وزن در جریان بود در پایان کاپ قهرمانی به تیم دانشگاه پیام نور مازندران رسید ، تیم دانشگاه پیام نور استان گیلان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه پیام نور استان خوزستان بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور دکتر حسن غفوری فرد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمد رضامنصوری عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، محمد امینی عضوکمیسیون اجتماعی و دکتر عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور وجمعی از قهرمانان وپیشکسوتان واز نفرات وتیم های برتر این دوره از مسابقات با اهدا مدال وکاپ قهرمانی تقدیر شد.

لازم به ذکر است جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور در ۱۱ رشته ورزشی فوتبال ، والیبال، کشتی پهلوانی ،کاراته، جودو ، بدمینتون ، تنیس روی میز، تکواندو ، بسکتبال، وشو و شنا از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد .