سخنان مهم ریاست عالی دانشگاه پیام نور در کرمان (+گزارش افتتاح پروژه ها)
سخنان مهم ریاست عالی دانشگاه پیام نور در کرمان (+گزارش افتتاح پروژه ها)

چند پروژه فرهنگی و عمرانی دانشگاه پیام نور در استان کرمان با حضور دکتر رستمی اوبسعیدی به بهره برداری رسید.

چند پروژه فرهنگی و عمرانی دانشگاه پیام نور در استان کرمان با حضور دکتر رستمی اوبسعیدی به بهره برداری رسید.

به گزارش «یوپنا»، دکتر علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی ظهر امروز در چهارمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام‌نور کرمان اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور طی یک سال گذشته گام‌های مهمی برداشته که می‌توان به اخذ کرسی یونسکو در زمینه محیط زیست، انتخاب دانشگاه با دارا بودن ۶۴ واحد خارج کشور به عنوان هاب بین‌المللی، اتصال شبکه شاپنای دانشگاه به شبکه اصلی وزرات علوم عنوان کرد.

رستمی‌ابوسعیدی ادامه داد: توجه به کیفیت، اصلی‌ترین هدف دانشگاه پیام‌نور است و در این راستا یک چهارم پذیرفته شده‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور را داریم.

وی هدف دانشگاه پیام‌نور را تربیت افرادی متعهد، متخصص، توانمند و عالم عنوان کر و گفت: دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با برگزاری جلسات مشاوره کارآفرینی گام بزرگی به سوی مهارت‌زایی و کارآفرینی برداشته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور، کاربردی بودن آموزش‌ها را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: رابطان نظارت و ارزیابی باید دارای شناخت و معرفت لازم در محیط کار خود باشند.

رستمی‌ابوسعیدی تصریح کرد: نقش نظارت و ارزیابی در فضای انتخاباتی بسیار مهم است که باید تلاش حداکثری بر شرکت همگانی در این حرکت ملی را در نظر گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شخصی‌گرایی و استفاده از امکانات دانشگاه در جهت پیشبرد منافع یک شخص خلاف قانون و بخشنامه دانشگاه است.

گفتنی است، در حاشیه چهارمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزیابی، چند پروژه فرهنگی و عمرانی از قبیل زمین چمن، محوطه و مسجد دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور به بهره برداری رسید.

پیش از این مراسم، دکتر رستمی ابوسعیدی و هیات همراه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با آرمانهای شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.