رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب گفت: دانشگاه از ایده هایی حمایت می کند که قابلیت اجرا را در کشور داشته باشد و بتواند مشکلی را از مردم و کشور مرتفع نماید.

به گزارش یوپنا، دکتر دیانت در نشست صمیمی بانخبگان و ایده پردازان انجمن های علمی این مرکز افزود: حمایت معنوی نخبگان و ایده پردازان مهم ترین وظیفه دانشگاه است و چنانچه نخبگان این دانشگاه در بخش تعامل با دیگر سازمان ها و بخش های صنعتی برای انجام طرح های پژوهشی مورد نیاز آنها نیازمند کمک و حمایت باشند، دانشگاه تمام قد حمایت خواهد کرد.
وی ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه را یکی از اولویت های مهم دانست و گفت: زمانی که رویکرد تمامی دانشگاهها به سمت دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین است، ما نیز باید به طور جدی در این جهت حرکت کنیم تا هم سطح با دیگر دانشگاه ها در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی و ارتباط بابخش صنعت و تجاری سازی به رشد و بالندگی مطلوب دست یابیم.
وی با عنوان اینکه دانش آموختگان دانشگاه پیام نور پس از فراغت از تحصیل می توانند بهترین فرصت برای غنی سازی بخش های پژوهشی دانشگاه باشند، بر تاسیس انجمن دانش آموختگان مرکز تهران غرب تاکید کرد.
وی افزود: راه اندازی انجمن دانش آموختگان و به دنبال آن تاسیس انجمن نخبگان می تواند مسیر حرکت در جهت ارتقای پژوهش و فناوری را در این مرکز هموار سازد .
گفتنی است در این نشست دکتر دیانت به پاس موفقیت های ارزنده نخبگان این مرکز با اهدای لوح تقدیر از آنها تقدیر کرد و پس از طرح مسائل و مشکلات موجود در زمینه های پژوهشی دانشگاه توسط نخبگان راهکارهای لازم ارائه شد.