رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره محیط زیست استان همدان و دانشگاه پیام نور خبرداد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره محیط زیست استان همدان و دانشگاه پیام نور خبرداد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان، صفی الله صفایی گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف اصل ۵۰ قانونی اساسی در بخش محیط زیست و مشارکت مراکز علمی و پژوهشی در جهت ارتقا دانش و فناوری واستفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در حل مسائل مربوط به محیط زبست در قالب شش ماده منعقد شد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه با هدف همکاری و ایجاد تحول بنیادی در نگرش به محیط زیست در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری در راستای تحقق اهداف دانشگاه سیز منعقد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان متعهد شد در راستای، نظارت بر طرح های تحقیقاتی زیست محیطی، تسهیل و اولویت دهی به پروژه اموزشی و پژوهشی در محیط زیست، تلاش در راستای جهت دهی پایان نامه ها و تسهیلات تکمیلی مرتبط با محیط زیست قدم بردارد.

وی خاطر نشان کرد: اداره محیط زیست استان نیز متعهد شد، در راستای بررسی و حمایت از رسالت پایان نامه ها، استفاده از طرفیت های نیروی انسانی دانشجویی دانشگاه با عنوان دوست داران محیط زیست برای ارائه اموزشهای زیست محیطی و ترویج فرهنگ محیط زیست را در اولویت های خود قرار دهد.

صفایی به همکاری مراکز و واحد های تابع دانشگاه محیط زیست در استفاده از امکانات کارشناسی و فرهنگی بین دو طرف در راستای برگزاری هرچه بهتر وظایف تاکید کرد.

وی همچنین به مشارکت مستمر در برنامه ها و طرح های مندرج در تفاهم نامه در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین کارمندان و دانشجوایان از جمله مفاد تفام نامه تاکید کرد.