پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز معلم
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز معلم

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد را به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش یوپنا متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهری که به‌درستی روز معلم نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقام شامخ و جایگاه اندیشه این عالم فرزانه، صمیمانه ‌‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را محضر استادان و اعضای محترم هیأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی از جامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام نور هستند، تقدیم کنم.

مقام والای معلمان و اساتید گرانقدر بر کسی پوشیده نیست. استادان و معلمان طلایه داران آموزش ، پژوهش، منش و اخلاق اند و رسالت والای انبیاء را بر عهده گرفته اند و همواره در راه اعتلای فرهنگ و اندیشه جوانان این مرزو بوم تلاش می کنند.

پر واضح است که اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

اینجانب ضمنِ درود به روان پاک استاد شهید، آیت ‌ الله مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام معلم را به همه همکاران دانشمند و فرهیخته‌ام در دانشگاه پیام نور تبریک عرض نموده و توفیقات روز‌افزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ابراهیم تقی زاده

رئیس دانشگاه پیام نور