تولید توتون ۵ برابر می‌شود. توتون وارداتی ۴۰ درصد گران‌تر از ایرانی است.

تولید توتون ۵ برابر می‌شود. توتون وارداتی ۴۰ درصد گران‌تر از ایرانی است.

 

والا ما آخرش نفهمیدیم که این سیگار خوب است؟ بد است؟ بکشیم؟ نکشیم؟

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه خبری گُلوَنی ، راستش علت اصلی اینکه من سیگار نمی‌کشم این است که از روی گل این دکترهای عزیزمان خجالت می‌کشم. بنده‌خداها این همه درس خوانده‌اند و دکتر شده‌اند، با این مشغله کاری‌شان هر روز می‌آیند توی تلویزیون و رادیو و روزنامه و خیلی باکلاس می‌نشینند و از مضرات سیگار می‌‌گویند. اصلا آدم خجالت می‌کشد به سیگار نگاه کند، چه برسد که زبانم لال بخواهد برود بکشد. البته عده معدودی هم هستند که می‌روند و سیگار می‌کشند. فکر کنم این افراد با دکترها شوخی دارند و رویشان به روی هم باز شده است. حداقل مهمانی، استخری جایی با هم رفته‌اند. ما که رویمان نمی‌شود.

می‌گویند در جایی از اواسط خارج، خودکشی با استفاده از زهرمار رواج پیدا کرده بود. مسئولین ذی‌ربط، هرکاری کردند و باهر زبانی و مکانی نتوانستند مردم را راضی کنند که خودشان را با زهرمار نکشند. از طرفی خبر آوردند که به علت تقاضا و مصرف بالای زهرمار، مجبوریم که واردات آن را افزایش دهیم و با اینکار مجبوریم ارز از کشور خارج کنیم. به همین خاطر، همان مسئولین ذی‌ربط نشستند و گفتند چه کاری است؟ حالا که اینطور شد و مردم از خر شیطان پایین نمی‌آیند، بیاییم که تولید زهرمار داخلی را افزایش دهیم. پس افراد زیادی را استخدام کردند که بروند و در مناطق مارخیز، مار بگیرند و بیاورند و همچنین کارخانجات تولید زهرمار مصنوعی احداث کردند و عده‌ی زیادی از مردم را استخدام کردند.

با این کار در زمینه‌ی تولید زهرمار به خودکفایی رسیدند، اما خبر رسید که زهرمار داخلی روی دستمان مانده است و آمار خودکشی با زهرمار به حداقل رسیده است. پس از تحقیقات معلوم شد که علت اصلی خودکشی با زهرمار، بیکاری و همچنین ارزان‌تر بودن زهرمار نسبت به سم های دیگر است. پس تصمیم گرفتند که برای جلوگیری از ورشکستگی کارخانجات و بیکاری مردم و درنتیجه، افزایش آمار خودکشی، تولید مازاد مصرف داخلی را صادر نموده تا باعث افزایش درامد کشورشان شوند.