جشن فارغ التحصیلی ۸۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد .

به گزارش یوپنا، دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) وعید غدیر اظهار داشت: دانشجویان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و دانشگاه پیام نور همواره در توسعه علم ، پیشرو بوده ، به گونه ای که رتبه اول کیفیت آموزش را در بین تمام دانشگاهها ی کشور را کسب کرده است.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره توانمندیهای دانشگاه پیام نور افزود: امروز افتخار این را داریم که دانشگاه پیام نور جزء یک درصد دانشگاههای برتر کل دنیا قرار گرفته است و توانستیم در پایگاه استنادی جهان اسلام در زمینه کیفیت آموزشی رتبه ممتاز را کسب نمائیم.
فرهادیان افزود: تمامی افتخارات و دستاوردهای چشمگیری که تاکنون در دانشگاه پیام نور حاصل شده است مرهون تلاش دانشگاهیان و بویژه دانش آموختگان این دانشگاه بوده است.
وی افزود: دانش آموختگان دانشگاه پیام نوردانشجویانی باسواد، پژوهشگر و با فرهنگ هستند که توانسته اند در مقاطع تحصیلی بالاتر رتبه های ممتازی را کسب نمایند و بالاترین رقم قبولی را به خود اختصاص دهند.

مراسم جشن فارغ التحصیلی ۸۰ دانشجوی مرکز رفسنجان نیز همزمان با دهه ولایت برگزار شد.
در این مراسم ، دکتر روح ا… خلیلی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان و قائم مقام دانشگاه پیام نور تهران ،اظهار داشت: دانشگاه پیام نور جزء ۱۰دانشگاه برتر دنیاست و مدرک آن بین المللی و معتبر است .

رئیس مرکز رفسنجان، توانمند سازی و پرورش دانشجویان کارافرین را از برنامه جدی دانشگاه پیام نور برشمرد .