تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی در دانشگاه پیام نور کرمان
تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی در دانشگاه پیام نور کرمان

از برترین های ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز تجلیل شد.

به گزارش یوپنا، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و سایر مسئولین از ۱۰۰ دانشجوی برگزیده مسابقات ورزشی مرکز کرمان تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر معین الدینی در سخنانی ورزش را زمینه ساز، شور و نشاط در بین جامعه دانست و افزود: مجازی شدن بسیاری از فعالیتها حتی بازی های نوجوانان و جوانان، ایجاب می کند که برای داشتن روحیه نشاط و شادابی ، به ورزش به عنوان یک مقوله مهم در زندگی پرداخته شود و نسل جوان ما باید بیش از گذشته با آن را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

همچنین  معاون اجرایی استان در سخنانی به روند برگزاری مسابقات اشاره کرد و از تلاش های استادان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات تقدیر و تشکر نمود و تلاش در زمینه گسترش ورزش را ستودنی توصیف نمود.

ایشان ادامه داد :پیشرفت های ورزشی مقدمه پیشرفت های علمی نیز هست و عموما جوانان ورزشکار در صحنه های علمی نیز عملکرد بهتری دارند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم فوتسال پسران، ۶ تیم والیبال دختران ،۶ تیم فوتسال دختران و ۲۰ شرکت کننده در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که به تیم های اول تا سوم در رشته های مختلف، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداءگردید.