رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه خبر داد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه خبر داد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سید مرتضی موسویان با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با فعالیت های صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با هفته کتاب تاکید کرد: در چندسال گذشته نقش و اهمیت رسانه های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه ها در کنار رسانه های مکتوب وظیفه اطلاع رسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند و به همین دلیل تقویت این رسانه ها و آشنا نمودن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکار ناپذیر است که این مهم یکی از اهداف نمایشگاه می باشد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: از دیگر بخش‌های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاههای ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست های تخصصی در مورد بخش های مختلف نمایشگاه است.

موسویان تصریح کرد:  ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) با حضور فعالان این بخش نیز از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: این جشنواره هم اکنون با ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان در حال برگزاری است که از برگزیدگان آن در آیین اختتامیه جشنواره در تالار وحدت با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه در ٩ بخش پایگاههای اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای نوپا(استارتاپها) و از ساعت ١٠ صبح الی ٢٠ پذیرای بازدیدکنندگان است.