حفظ کیفیت آموزش و توسعه فضای آموزشی متناسب با شان دانشگاه از اولویت های دانشگاه پیام نوراست.

طی مراسمی با حضور دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه پیام نور، دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی استان تهران، دکتر سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان، جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان تهران، مسوولان شهرستان بهارستان ، رییس و کارکنان دانشگاه پیام نور بهارستان، ساختمان اداری- آموزشی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از روابط عمومی پیام نور دکتر اکبری در این مراسم ضمن تشکر از مشارکت مسوولان شهرستان بهارستان، با اشاره به خدمات ارزشمند دانشگاه پیام نور در عرصه آموزش عالی کشور، اظهار داشت: حفظ کیفیت آموزش و توسعه فضای آموزشی متناسب با شان دانشگاه از اولویت های دانشگاه پیام نوراست.

قائم مقام دانشگاه پیام نور در ادامه سخنان خود، پرداختن به محوطه سازی، ایجاد و توسعه فضای سبز و درختکاری را نیز همزمان با احداث ساختمان های دانشگاه پیام نور یکی از کارهای دانشگاه جهت ایجاد فضای مناسب آموزشی عنوان کرد.

دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در گزارشی مبسوط  با بیان اینکه حدود ۶۰۰۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان تهران مشغول تحصیل اند به برجستگی اعضای هیات علمی این دانشگاه در حوزه های آموزشی و پژوهشی و موفقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در عرصه های کوناگون اشاره کرد و دانشگاه پیام نور بهارستان را از نظر جذب دانشجو در سال جاری در ردیف سه مرکز برتر دانشگاهی در سطح استان تهران ذکر کرد.

دکتر جمشیدی بحث بهبود فضاهای آموزشی در دانشگاه پیام نور استان تهران و بویژه در شهرستان بهارستان را یکی از دغدغه های کاری خود در مدت مسوولیت یاد کرد و با اشاره به پیگیری های انجام شده در این زمینه، از حسن توجه دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالی دانشگاه، دکتر اکبری قائم مقام و معاونان دانشگاه پیام نور در به ثمر رسیدن این پروژه ها قدردانی کرد.

ایشان در پایان،  از فرماندار، نماینده شهرستان بهارستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر و مسوولان محلی به دلیل همکاری در احداث ساختمان دانشگاه قدردانی نمود.

در این آیین، دکتر سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان نیز به ظرفیت مناسب شهرستان بهارستان از نظر آموزشی اشاره کرد و ساختمان جدید دانشگاه را فضایی بسیار مناسب ارزیابی نمود و اظهار داشت: این ظرفیت در شهرستان وجود دارد که این مرکز دانشگاهی در آینده  بین المللی شود.

دکتر قجری رییس دانشگاه پیام نور بهارستان نیز با ارایه گزارشی از میزان جذب دانشجو و تشکر از مسولان عالی دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی و دانشگاه پیام نور استان تهران، به همکاری بسیار مناسب مسوولان محلی بویژه ائمه جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، اعضای شورای اسلامی و شهردار نسیم شهراشاره کرد و همت همه ایشان را  شریک در توسعه تنها مرکز آموزش عالی در شهرستان دانست.

از دستاوردهای سفر دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه پیام نور به بهارستان، می توان به احداث سردر دانشگاه، تکمیل محوطه سازی و تامین نیمی از اعتبار لازم برای احداث سوله ورزشی دانشگاه اشاره کرد.