دانشگاه پیام نور کرمان میزبان اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان
دانشگاه پیام نور کرمان میزبان اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در پردیس شماره یک دانشگاه پیام نور این استان برگزار می شود .

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در پردیس شماره یک دانشگاه پیام نور این استان برگزار می شود .
به گزارش یوپنا، شهرام خلیلی مبرهن؛ رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان کرمان و دبیر اجرایی این رویداد گفت: این رویداد در راستای منویّات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان، اداره ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز کرمان و اداره کل میراث فرهنگی در سطح استان کرمان برگزار می گردد.
خلیلی مبرهن ادامه داد: همه علاقه مندان و به ویژه دانشجویان می توانند از روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نموده و در انتها کد رهگیری دریافت نمایند و ایده های برتر به هر تعدادی که باشند قابلیت شرکت در رویداد را خواهند داشت.
وی افزود: هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارافرینی است. در حال حاضر افراد مستعد فراوانی هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوای دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به حمایت های مادی و دانش افزایی نیاز دارند و این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها و طرح های برتر حمایت مالی می نماید.

رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان کرمان تصریح کرد:در چنین رویدادهایی مسیر لازم برای تجاری سازی ایده فراهم می شود تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به کار کرده و در نهایت زمینه اشتغال آنان در بخش های نوین فراهم شود.
دبیر اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمانمحورهای این رویداد را: طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و… با موضوعات گردشگری ،صنایع دستی معارف اسلامی، فرهنگ و ادب فارسی و ملل، فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد.
وی در خصوص ترکیب هیات داوران هم گفت: نیمی از اعضای کمیته داوری این رویداد به انتخاب دانشگاه پیام نور و نیمی دیگر از سوی شرکت دانش بنیان ابر زندگی انتخاب می شوند و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هماهنگ کننده دبیران اجرایی و علمی این رویداد خواهد بود.

گفتنی است: اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان از ۲۹ آذر ماه الی یکم دی ماه در پردیس شماره یک دانشگاه پیام نور این استان برگزار خواهد شد.