به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، سرپرست ،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش یوپنا ،در این دیدار ابتدا دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلا ب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مردم غیور ایران زمین به رهبری امام خمینی (ره) در راه برپایی حکومت دینی بود و بدین سان سر منشاء تحول فکری و اعتقادی جهان بوده است. وی ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نکونام برای قبول برگزاری این دیدار و حمایت ایشان از دانشگاه پیام نور استان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف به خصوص فرهنگی را ارئه نمود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نکونام امام جمعه محترم شهرکرد ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه پیام نور استان بیان داشت : دانشگاه پیام نور توفیقات خوبی برای جامعه داشته است . ایشان با بیان اینکه دوران دانشجویی ، دوران اثر پذیری می باشد افزود : دانشجویان معمولا از محیط دانشگاهی ، اساتید و محیط آموزشی تأثیر می پذیرند و دانشگاه پیام نور استان با داشتن نزدیک به ۸۰۰۰ دانشجو از سرمایه خوبی برخوردار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : حضرت زهرا (س) یک کوثری است که دارای دو وجود حورایی و انسانی می باشد و ما هرچه برای این کوثر تلاش کنیم فقط تنها قطره ای از این کوثر را شناخته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نکونام با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب در ایران اسلامی بعد از ۴۰ سال هنوز مظلوم واقع شده است و به تعبیر امام خمینی (ره ) باید همگی به این انقلاب مظلوم کمک کنیم چرا که یک حقیقت نورانی و نشأت گرفته ازقرآن، اسلام و اهل بیت بیت می باشد.
لازم به ذکر است این دیدار بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دفتر امام جمعه شهرکرد به پایان رسید .