رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در دیدار خانواده های جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازان الگویی برای چگونه زیستن و چگونه اداره کردن امور هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در دیدار خانواده های جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازان الگویی برای چگونه زیستن و چگونه اداره کردن امور هستند.

به گزارش یوپنا، در نهمین روز از ایام گرامی داشت دهه مبارک فجر  رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به همراه جمعی از مسئولین با خانواده معظم سه تن از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار کرد.

در نهمین روز از ایام گرامی داشت دهه مبارک فجر دکتر عنایت الله نجیب زاده رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به همراه حجت الاسلام نبی پور نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران از خانواده معظم سه تن از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار نمودند.

نجیب زاده در این دیدار اظهار داشت: روحیه مضاعف و سرزندگی این خانواده ها مثال زدنی است، این بزرگواران در زمان قبل از جنگ تحمیلی مانند سایر مردم به امور زندگی شخصی و تحصیلی خود مشغول بودند اما با شعله ور شدن آتش جنگ تمام علائق خود را پشت سر جای نهاده و دفاع از کیان کشور و برقراری امنیت جامعه را برگزیدند.

وی تصریح کرد: این عزیزان می توانستند مسیر زندگی شغلی، مالی و تحصیلی خود را ادامه دهند و به موقعیت های بالاتری برسند، ولی مسیر ایستادگی و مقاومت را برگزیدند و امنیت را برای همگان در همه بخشهای جامعه فراهم کردند.

نجیب زاده افزود: جانبازان الگویی برای چگونه زیستن و چگونه اداره کردن امور هستند و برای ما دانشگاهیان بسی افتخار است که در جمع این بزرگ مردان حاضر شویم.

طی این دیدارها سیاهپور مدیر فرهنگی-آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، دانشگاه پیام نور را به عنوان دانشگاهی همیشه در صحنه و پاسخگو به دانشجویان شاهد و ایثارگر معرفی کرد.

گفتنی است این دیدار صبح روز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور در منزل سه تن از جانبازان معزز جنگ تحمیلی انجام یافت.