همزمان با هفتمین روز ایام الله دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین ادارات روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۶ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد.

به گزارش یوپنا، نصیری معاون فرماندار شهرستان شازند ضمن عرض تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر و درود به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رویداد استثنایی در قرن معاصر است بطوریکه امروزه دوست و دشمن به ارزش های این انقلاب پی برده اند و این انقلاب به الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه ما در قبال این انقلاب که خونهای زیادی برای آن ریخته شده وظیفه داریم افزود: صیانت از انقلاب و محتوای آن وظیفه سنگین همه طبقات نظام است و اگر محتوای انقلاب حفظ شود این انقلاب بیمه شده است.
نصیری در ادامه با توجه به شرایط کنونی کشور دو عنصر تابعیت از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی بین آحاد ملت، احزاب و گروه ها را تنها راه حفظ انقلاب و محتوای آن برشمرد.
دکتر صفری، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند و مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان شازند نیز در این مراسم گفت: انقلاب و ثمرات آن حاصل مجاهدت های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب است که باید این مجاهدتهای و جانفشانی ها بدون کم و کاستی به نسلهای بعد منتقل گردد.
صفری با بیان اینکه راه و روش امام راحل (ره) باید در زندگی و امور دنیوی و اخروی ما بعنوان الگو قرار گیرد افزود: در جهت پاسداشت این میراث عظیم و گرانبها جلساتی با روسا و معاونین دانشگاه ها تشکیل شد تا برای اجرای هرچه باشکوه تر مراسم این دهه برنامه ریزی شود.
وی در پایان آذین بندی محیط دانشگاه ها، دیدار با ائمه جمعه، جشن بزرگ انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از فعالین فرهنگی و حضور باشکوه و حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از جمله برنامه های اجرایی و در دست اقدام کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان شازند برشمرد.
در ادامه این مراسم گروه موسیقی آئینی- مذهبی و گروه تئاتر دانشجویی به اجرای برنامه پرداختند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، ورزشی دهه فجر با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.