کوچکی‌نژاد: تفکر احمدی‌نژاد دیگر تکرار نمی‌شود
کوچکی‌نژاد: تفکر احمدی‌نژاد دیگر تکرار نمی‌شود

عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به اینکه زمینه جهت گیری مردم به اصولگرایانی که روحیه انقلابی دارند فراهم است، گفت: تفکر و منش احمدی نژاد دیگر تکرار نمی شود لذا دیگر زمان آزمون و خطا اصولگرایان برای معرفی چهره گذشته است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به اینکه زمینه جهت گیری مردم به اصولگرایانی که روحیه انقلابی دارند فراهم است، گفت: تفکر و منش احمدی نژاد دیگر تکرار نمی شود لذا دیگر زمان آزمون و خطا اصولگرایان برای معرفی چهره گذشته است.

به گزارش یوپنا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد در رابطه مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: با توجه به اینکه ۵ سال از عمر دولت آقای روحانی گذشته، مردم انتظارات داشتند که این دولت نسبت به دولت های قبل نقاط ضعف را جبران و نقاط مثبت را افزایش دهد اما ارزیابی بنده این است که این اقدام از سوی دولت محقق نشد.

رفتار دولت روحانی همان رفتار دولت های گذشته است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال مسکن مهر نقطه قوت محسوب میشد که دولت آن را توسعه نداد و بسیاری تعهدات در این زمینه صورت نگرفت و این در حالیست که پروژه مستضعفان را با تغییر اسم به عنوان مسکن اجتماعی مطرح کردند.

وی ادامه داد: همچنین انتظار میرفت در بخش اشتغال و تولید رونق صورت بگیرد یا مهار ارز که هم اکنون حدود ۵ هزار تومان است انجام شود اما وضعیت بیانگر مطلب دیگری است لذا باید اذعان کرد که این رفتارها همان رفتارهای دولت قبل است.

طرفداران دولت در مجلس نتوانستند منسجم عمل کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اداره شهرداری تهران خیلی مهم است و اصلاح طلبان فردی را شهردار پایتخت قرار دادند که عملا کاربردی در شهرداری ندارد، تصریح کرد: باید گفت که بجای استفاده از مدیر جهادی و پرتلاش، مدیر سنتی، پرهزینه و بی تحرک را منصوب کردند که امری قابل تامل است؛ این مهم درحالیست که حتی استعلام وی را نگرفتند و وزیر کشور زود حکم صادر کرد که نشان می دهد دولت در حوزه اداره شهر تهران نمره قبولی نگرفت.

زمینه جهت گیری مردم به اصولگرایانی که روحیه انقلابی دارند فراهم است

عضو کمیسیون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: در مجلس شورای اسلامی نیز طرفداران دولت نتوانستند منسجم عمل کنند و انشقاق بینشان حاصل شد؛ به عبارتی یکسری تحت عنوان اعتدال و یکسری هم تحت نام امید قرار گرفتند و نتوانستند طرح مناسب برای رفع مشکلات مردم ارائه کنند لذا با توجه به مثال های ذکر شده زمینه فراهم شده تا مردم با جهت گیری جدید اصولگرایانی که روحیه انقلابی دارند و می توانند خدمت بیشتری داشته باشند را انتخاب کنند.

کوچکی نژاد اعتقاد دارد اصولگرایان چهره های جدید فراوانی برای انتخابات آتی و همچنین اداره ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری دارند.

تفکر و منش احمدی نژاد دیگر تکرار نمی شود/دیگر زمان سعی و خطا اصولگرایان برای معرفی چهره گذشته است

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید مراقب باشند زیرا پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر زمان آزمون و خطا نیست و استفاده کردن از چهره ای که هیچ آزمایشی در سطح ملی و بحران ها نداشته برای حضور در انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری خطرناک است؛ بنابراین باید چهره های آزموده را وارد صحنه کنند تا خطا کم شود از این رو به نظر می رسد آن تفکر و منش دیگر تکرار نشده و اصولگرایان خطا نمی کنند.