مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد
مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد

پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی و اولین دوره مسابقات منطقه ای بتن با حضور هشتاد تیم دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد.

پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی و اولین دوره مسابقات منطقه ای بتن با حضور هشتاد و هشت تیم دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد.

به گزارش یوپنا، نرگس مقدسی؛ دبیر مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: در پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی و اولین دوره مسابقات منطقه ای بتن ۵۹ تیم دانش آموزی و ۲۹ تیم دانشجویی شرکت دارند که در طی یک روز باهم به رقابت پرداختند.
وی افزود: مسابقات سازه های ماکارونی در دوگرایش راندمانی و سنگین برگزار می شود و از هر رده سه تیم به عنوان برنده اعلام خواهند شد و بیش از شصت میلیون ریال جایزه برای برندگان در نظر گرفته شده است.

مقدسی تصریح کرد: این مسابقات روز پنجم اسفند به مناسبت بزرگداشت روز مهندس به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر و به همت انجمن علمی و دانشجویی این مرکز برگزاری شد و از استان‌های همجوار تیم هایی از استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان شرکت کرده اند.

وی گفت: این مسابقات در گرایش بتن سبک و گرایش سازه‌های ماکارونی راندمان ۴۵ سانتیمتری ویژه دانشجویان و دانش آموزان و گرایش ۴۵ سانتیمتری سنگین ویژه دانشجویان برگزار شد.