وزیر نیرو چهار حکم انتصاب صادر کرد
وزیر نیرو چهار حکم انتصاب صادر کرد

وزیر نیرو با صدور چهار حکم جداگانه، «معاون آب و آبفا»، «مشاور وزیر در امور بین الملل و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق» و «مشاور وزیر در امور پیگیری های ویژه» را منصوب و حکم «معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس» را تمدید کرد.

به گزارش یوپنا، «رضا اردکانیان» ضمن تقدیر از خدمات «رحیم میدانی» معاون سابق، با صدور حکمی «عباس سروش» را به عنوان معاون جدید آب و آبفای وزارت نیرو منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، رحیم میدانی معاون پیشین آب و آبفای وزیر نیرو، به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

در حکم انتصاب معاون آب و آبفای وزیر نیرو آمده است: انتظار می‌رود با همکاری سایر معاونان، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی، مدیران ذیربط و جلب مشارکت کلیه ذینفعان صنعت آب و فاضلاب در چارچوب برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه آب و پساب در دولت دوازدهم، نسبت به تحقق کامل برنامه‌های تحت مدیریت با تاکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی در راستای پایداری فنی، اقتصادی و زیست محیطی آب کشور اهتمام ویژه به عمل آورید.

* یکه یزدان دوست، مشاور وزیر در امور بین الملل شد

اردکانیان با صدور حکمی دیگر، ‘ فرهاد یکه یزدان‌دوست’ را به سمت مشاور وزیر در امور بین الملل و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق منصوب کرد.

علیرضا دائمی قائم مقام پیشین وزیر نیرو در امور بین الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق نیز به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

وزیر نیرو در حکم یکه یزدان دوست، بر مشارکت در توسعه ارتباطات مؤثر بین المللی در جهت تحقق دیپلماسی آب و انرژی، راهبری روابط بین الملل و ارتقای سطح همکاری با کشورها، مجامع و نهادهای بین المللی و تقویت نقش کمیسیون‌های مشترک، توسعه و راهبری سرمایه گذاری خارجی در صنعت آب و برق و همچنین راهبری و نظارت بر برنامه‌های حضور صنایع آب و برق در بازارهای بین المللی و حمایت از صادرکنندگان دانش، خدمات و تجهیزات فنی، مهندسی و اجرایی آب و برق تاکید کرد.

* ابقای معاون حقوقی و انتصاب مشاور وزیر در امور پگیری های ویژه

وزیر نیرو همچنین در حکمی جداگانه ‘رضا انجم شعاع’ معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو را در سمت خود ابقا کرد.

علاوه بر این، وزیر نیرو در آخرین حکم صادر شده امروز، «علی اصغر میرزایی» را به عنوان مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه منصوب کرد.