مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با ریس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با ریس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این نشست صمیمی که با حضور حیدرزاده دبیر انجمن فوتبال دانشگاه پیام نور ،شکوری مربی تیم فوتبال پیام نور ،شکوهی مسول نظارت و ارزیابی انجمن های ورزشی پیام نور در محل فدراسیون برگزار گردید.

نصیرزاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه فدراسیون فوتبال علی الخصوص کمیته آموزش درسال گذشته اظهار داشت: انشالله مقرر است پیام نور در شهریور ماه سال جاری نماینده کشورمان در پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانشگاه های آسیا در کشور کره جنوبی باشد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور نگاه ویژه به ورزش فوتبال داشته است و هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در لیگ تیم دارد.

وی بیان داشت: امیدواریم در تفاهم نامه همکاری که به زودی بین دانشگاه پیام نور و فدراسیون فوتبال امضا خواهد شد بتوانیم در جهت رشد و تعالی این رشد پر طرفدار گام های مثبتی برداریم.
رئیس کمیته فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال آمادگی تعامل مثبت و سازنده در همه مباحث آموزش و دانش افزایی مربیان را برای این دانشگاه به وسعت کشور را دارد.
ماجدی افزود: انشالله با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور که یک فرصت بی نظیر است بنا داریم کلیه دوره های دانش افزایی فدراسیون را با همکاری پیام نور برگذار نماییم.
در انتها مقرر شد به زودی تفاهم همکاری فی مابین فدراسیون فوتبال ودانشگاه پیام نور به امضا برسد.