رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در حاشیه تشییع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان گفت: شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در حاشیه تشییع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان گفت: شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن می باشد.

به گزارش یوپنا، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به همراه جمعی از مسئولین استان در مراسم تشییع دومین مدافع حرم هرمزگانی پیکر پاک شهید گرانقدر خلیل تختی نژاد شرکت کرد.
دکتر خیری در حاشیه این مراسم شهید گرانقدر گفت: شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی دفاع و فدا کردند.
وی با استناد به آیه ی و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون اظهار داشت:و گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانی هستند، بلكه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.
خیری در پایان افزود: شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن می باشد.