دانشجویان دانشگاه پیام نور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید می توانند در طول تحصیل خود از وام شهریه ای با کارمزد ۲ درصد

معاون مالی اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور همراه با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر ۲ روزه به شهرکرد به بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری می پردازند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا علیزاده در بازدید از دانشگاه پیام نور استان چهارنحال بختیاری گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید می توانند در طول تحصیل خود از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد استفاده کنند.

وی گفت: هدف دانشگاه پیام نور توسعه آموزش با استفاده از تکنولوژی و فناوری نوین است و با اینکه دانشگاه پیام نور یکی از نهادهای آموزشی نیمه حضوری است باید در توسعه آموزش الکترونیکی گام مهمی را بردارد.

معاون مالی اداری دانشگاه با بیان اینکه تکیه بر درآمدزایی غیر شهریه ای در اولویت دانشگاه هست افزود: باید راهکارهایی بیندیشیم که درآمد دانشگاه بالا رود و دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با توجه به پتانسیل فراوان این استان می تواند در حوزه گردشگری درآمدزایی ایجاد کند.

ایشان با بیان اینکه کیفیت آموزشی در صدر اولویت های دانشگاه است گفت: دانشگاه برای کلیه آموزش های از راه دور اینترنت رایگان فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی از خدمات آموزشی بهره مند شوند.