شاهد حفظ و  ارتقای آرامش در بازار خواهیم بود
شاهد حفظ و  ارتقای آرامش در بازار خواهیم بود

دکتر رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم در پی فعالیت ستاد، شاهد تقویت آرامش در بازار خواهیم بود.

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور و رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه دومین جلسه این ستاد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز دومین جلسه ستاد را با حضور همه اعضا داشتیم و تصمیمات جلسه قبل پیگیری شد. در این جلسه موضوع قاچاق سوخت بعنوان یکی از مهمترین مسائل پیگیری شد. متاسفانه با توجه به تفاوت قیمتی ناشی از نوسان ارز، در برخی مرزها با قاچاق سوخت مواجه شده ایم. در این جلسه، اقدامات بسیار خوبی که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دنبال شده بود، مطرح و نتایج آن بررسی شد.
رحمانی فضلی ادامه داد: در بعد تبلیغاتی و اطلاع رسانی مباحثی مطرح شد که باید در جمع بندی به دستگاه های مختلف ارائه کنیم. یکی از پیشنهادات این بود که باید توزیع سوخت را قاعده مند کنیم چراکه بر اساس گزارش وزارت نفت، بیش از ٣٥٠ هزار کارت سوخت مهاجر به مناطق مرزی وجود دارد.
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: افرادی هستند که کارت آنها در تهران صادر شده، اما با این کارت ها، مستمرا در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و چند استان دیگر، سوختگیری می شود.
وزیر کشور با تاکید بر لزوم دقت و نظارت بیشتر بر استفاده از کارت های سوخت، عنوان کرد: وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که کارت ها در سراسر کشور توسط مالکین خودرو مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل کارگروهی تشکیل شد تا این موضوع را بررسی کند.
رحمانی فضلی در تشریح جزئیات جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، خاطرنشان کرد: امروز چهار کارگروه ستاد تشکیل و اعضای آن مشخص شدند و برای روسای آن حکم صادر خواهد شد.
وزیر کشور افزود: تلاش ما بر این است که با هماهنگی، انسجام و ابلاغ سیاست های واحد همه دستگاه ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع، سریع و دقیق اقدام کنند تا مردم از همه اطلاعات بهره مند شوند و بتوانند تصمیمات مناسبی را در زندگی خود اتخاذ کنند.
رحمانی فضلی ادامه داد: از طرفی دستگاه های مختلف باید با انتشار اطلاعات غلط و تحریف شده مبارزه جدی کنند.
وی در پایان تاکید کرد: آرامش مردم و ثبات در تصمیم گیری، برای ما خیلی مهم است و یقین داریم، فعالیت ستاد، موجب حفظ، تقویت و ایجاد آرامش در حوزه اقتصادی می شود.