هیچ کدام از دو گزینه مطرح شده بخصوص درباره آقای شریعتمداری نظر نمایندگان مثبت نیست.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با توجه به گزینه های قطعی دژپسند و شریعتمداری برای وزارت کار و اقتصاد بیان داشت:

هیچ کدام از دو گزینه مطرح شده بخصوص درباره آقای شریعتمداری نظر نمایندگان مثبت نیست.

ربیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا اظهار داشت: با توجه به بزرگی وزارت خانه کار و رفاه، این وزارت خانه یک مدیریت قوی را می طلبد و با توجه به عملکرد ضعیف شریعتمداری در وزارت صمت وی نمی تواند گزینه مناسبی برای این وزارت خانه باشد.

وی درباره دژپسند گزینه وزارت اقتصاد گفت: مخالف معرفی وی به عنوان وزیر اقتصاد هستم با شناختی که از عملکرد وی داریم، گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد نیست دولت و شخص روحانی برای این وزارت خانه باید نیرویی جوانتر و با انگیزه معرفی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به استعفای آخوندی از وزارت راه نیز گفت: عملکرد آخوندی مورد قبول می باشد و کارنامه خوبی در وزارت راه از خود ارائه داد. هر چند به برخی از سیاست های وی مانند نظام مهندسی اشکالاتی وارد بود ولی نقاط قوت وی بسیار بارزتر از نقاط ضعفش بود.

ربیعی درباره گزینه مطرح شده درباره جایگزینی آخوندی گفت: طبق اخبار حاج محمدی گزینه وزارت راه می باشد که به نظر فوق العاده گزینه ضعیفی برای وزارت راه می باشد.

ربیعی در پایان گفت: با توجه به مشکلات کشور روحانی باید گزینه هایی را انتخاب کند که مشکلات را زیادتر نکنند و تجربه مدیریتی مناسبی داشته باشد.