معاون اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به میزبانی استان گلستان و دانشگاه پیام‌نور گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، مصطفی باغدارنیا در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با بیان اینکه روابط دانشگاه با مطبوعات و رسانه نیازمند تقویت است، اظهار داشت: باید دانشجویانی تربیت کنیم که با رسانه‌ها آشنا باشند. برهمین اساس ساماندهی قرارگاه رسانه‌ای دانشگاه پیام‌نور را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برای بالا بردن سواد رسانه‌ای و شناسایی استعدادهای دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور در زمینه نشریه‌های دانشجویی، تفاهمنامه‌هایی با وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی منعقد شده است.

معاون اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور بیان داشت: ما باید به دنبال شناسایی دانشجویان با استعداد باشیم و بتوانیم توان آنان را در راستای ارتقا فرهنگ عمومی به خدمت بگیریم.

وی با اشاره به وجود ۹۰۰ نشریه دانشجویی دارای مجوز در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور کشور گفت: این نشریه‌ها در سامانه هوشمند الکترونیکی دانشگاه پیام‌نور ثبت شده و دارای مجوز هستند که از این تعداد ۴۰۰ نشریه کاغذی و الکترونیکی فعالیت مستمر دارند.

باغدارنیا با اشاره به میزبانی دانشگاه پیام‌نور گرگان از جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳ جشنواره کشوری شامل جشنواره نشریه‌های دانشجویی، حرکت ( ویژه انجمن‌های علمی، نخبگان و مبتکران) و رویش ( ویژه کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور) تجمیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر بخش‌های مختلف جشنواره در استان گلستان حضور خواهند یافت و آثار منتخب در معرض داوری قرار خواهد گرفت.

معاون اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور با بیان اینکه هنوز زمان نهایی برگزاری این جشنواره مشخص نشده است، گفت: این جشنواره در ۴ روز در دهه فجر امسال برگزار می شود.