در بازار تهران امروز قیمت سکه تمام‌بهار آزادی به ۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید.

به گزارش یوپنا، امروز در بازار آزاد، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۳۲ دلار معامله می‌شود. قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۶۱ تومان اعلام شده و بانک های منتخب نیز به مسافران یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۵۹۸ تومان و ۴ ریال فروختند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان  رسید. همچنین درحالی که یورو در بازار آزاد  ۱۶۲۰۰ تومان خرید و فروش می شود. هر پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۴۴۸ تومان قیمت‌گذاری شده درحالی که این ارز در بازار آزاد حدود ۱۸ هزار تومان معامله شده است.

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۵۹۸ تومان اعلام کرده اند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۵۰۸ تومان و ۶ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۱۸۳ تومان و ۳ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۲۴۲ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.