دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور با همراهی دکتر غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان و دکتر محمدزاده مدیر پژوهش و کارآفرینی استان ، با حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش یوپنا، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور با همراهی دکتر غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان و دکتر محمدزاده مدیر پژوهش و کارآفرینی استان ، با حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی دیدار کردند.
دکتر معصومی ضمن تقدیراز حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان در خصوص همکاری با دانشگاه پیام نور ، ضمن تشریح عملکرد دانشگاه پیام نور در عرصه آموزش کشور و استان  و تبیین اهداف و رسالت این دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و فرهنگی ، گفت : با توجه به سیستم آموزشی متفاوت و منحصر به فرد دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها ، دانشجویان این دانشگاه از سطح علمی  کیفی تری برخوردار بوده و کمترین آسیب های اجتماعی را در سطح جامعه دارند.
وی با اشاره به ظرفیت های علمی دانشگاه در علوم مختلف انسانی و داشتن اعضای هیئت علمی توانمند و فعال در این حوزه ، گفت : آماده ایم تا با بررسی زمینه های مختلف موجود همکاری لازم را با دادگستری آذربایجان شرقی داشته باشیم و سهم و نقش خود را در این زمینه ایفاء کنیم .

رئیس دانشگاه پیام نور استان با توضیح در خصوص راه اندازی مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور و ارائه خدمات با بهترین کیفیت با استفاده از اساتید علمی توانمند دانشگاه و حداقل هزینه ، گفت : این مرکز مشاوره با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی و بر اساس قوانین موجود راه اندازی شده و می توانیم در این زمینه با دادگستری استان در حوزه های مختلف و ایفای نقش در پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه و پیشگیری از برخی ناهنجاریهای اجتماعی همکاری داشته باشیم .

در ادامه این دیدارحجت الاسلام مظفری  رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور به جهت توجه به مسائل اجتماعی و داشتن دغدغه کمک به حل هنجارهای اجتماعی ، گفت : حوزه قضایی حوزه حساسی است که مردم از آن انتظارات فراوانی دارند و مانیز تمامی تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به عموم مردم انجام میدهیم .

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برخی از امکانات و پتانسیل های اجرایی دادگستری استان و نیز کارهای انجام شده ، گفت : از همکاری با دانشگاه پیام نور و بهره مندی از ظرفیت های یکدیگر استقبال می کنیم و امیدواریم با انجام رایزنی های تخصصی در حوزه های مختلف مورد همکاری ، و عقد تفاهم نامه گامهای موثری را برداشته و به مردم خدمت رسانی لازم را انجام دهیم .