سومین جشنواره تقدیر ازدانشجویان برتر علمی ، فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان، صبح امروز با حضور مسئولین استانی و روسای مراکز و واحدها و یکصد دانشجوی برتر برگزار شد.

سومین جشنواره تقدیر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان، صبح امروز با حضور مسئولین استانی و روسای مراکز و واحدها و یکصد دانشجوی برتر برگزار شد.

به گزارش یوپنا، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه۸ هدف از برگزاری این جشنواره را ، تجلیل از دانشجویان برتر و ارج نهادن به مقام نخبگان جامعه دانست و گفت : فرد نخبه اگر چه به ظاهر، بستر های رشد و پیشرفت و موفقیت خود را فراهم میکند، اما در واقع نقش موثری در ارتقای ظرفیت جامعه دارد و از این جنبه است که سرمایه گذاری برای نخبگان در واقع سرمایه گذاری برای ایجاد انگیزه و ایجاد باور در بین آحاد جامعه بوده و در نهایت به توسعه علمی و اقتصادی کشور منجر می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ادامه داد :در همین راستا این جشنواره در مرحله اول با انگیزه، تقدیر و تشکر از خود دانشجو و ایجاد دلگرمی برای تداوم یافتن فعالیتهای وی و در مرحله بعد حرکت جامعه دانشگاهی به سمت پویایی و تحرک است .

وی تاکید کرد: توقع ما نیز از شما نخبگان این است که به مسئله مسئولیت پذیری خود در برابر جامعه و دانشگاه توجه ویژه داشته باشند و دین خود را با معرفی توانمندی های دانشگاه ادا کرده تا به حول و قوه الهی، شاهد توسعه شاخص های کلان دانشگاه باشیم .