هر دانشگاهی بر مبنای یک سری اهداف تشکیل می شود قاعدتاً دانشگاه پیام نور با یک اهدافی تشکیل شد که عملکرد این دانشگاه در مجموع خوب می باشد.

مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، مسولین و کارکنان دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی برگزار شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یوپنا، درباره عملکرد دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هر دانشگاهی بر مبنای یک سری اهداف تشکیل می شود قاعدتاً دانشگاه پیام نور نیز با یک اهدافی تشکیل شد که انصافاً عملکرد آن در مجموع خوب می باشد.

وی ادامه داد: بر مبنای گزارشات ارائه شده عملکرد مثبت این دانشگاه در حوزه های علمی یاعث پیشرفت و توسعه شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن طبیعی خواندن برخی از مشکلات در دانشگاه ها اظهار داشت: مشکلات و مسائل خاص برای همه دانشگاه ها در همه سطوح وجود دارد ولی عملکرد دانشگاه پیام نور در مجموع نمره و معدل خوبی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هم دولت و هم مجلس و هم وزیر علوم در جهت ارتقای سطح این دانشگاه و رفع مشکلات آن اهتمام جدی دارند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره نگاه مجلس به دانشگاه پیام نور بیان داشت: تقریباً در بین اکثر نمایندگان مجلس نگاه مثبتی به پیام نور وجود دارد هر چند گلایه هایی جزئی هست که قابل رفع می باشد ولی به طور کلی می توان گفت که کسی از نمایندگان مجلس از لحاظ محتوایی و هدف گذاری با دانشگاه پیام نور مشکلی ندارد.

وی در پایان ضمن تاکید بر روند رو به رشد دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور روند رو به رشدی در یکسال اخیر دارد که نشان می دهد مسولین هم درصدد بازنگری هستند و هم اینکه با توجه به شرایط روز عمل می کنند.