جشن روز دانشجو به همت امور فرهنگی و جمعی از دانشجویان در سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم با حضور دکتر علیزاده معاون مالی اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور، دکتر سلیمی نماینده شهرستان، دکتر عسگریان فرماندار محترم شهرستان، کارکنان و اساتید مرکزسمیرم برگزار شد.

به گزارش یوپنا جشن روز دانشجو به همت امور فرهنگی و جمعی از دانشجویان در سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم با حضور دکتر علیزاده معاون مالی اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور، دکتر سلیمی نماینده شهرستان، دکتر عسگریان فرماندار محترم شهرستان، کارکنان و اساتید مرکزسمیرم برگزار شد.

پس از سخنرانی آقای دکتر قاسم پور به مناسبت روز دانشجو، مراسم تئاتر، پخش کلیپ، برنامه  شعبده بازی و تردستی نیز اجرا گردید.

در این مراسم، دکتر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شوارای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو به تبیین نقش دانشجو در جامعه پرداختند و به همین مناسبت به ۱۶ نفر از دانشجویان هدیه ای بخشیدند.

در ادامه، مراسم پرسش و پاسخی به مناسبت روز دانشجو در حضور مسئولین دانشگاه و مسئولین شهرستان برگزار گردید و مسئولین بویژه نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان  به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

میهمان ویژه این مراسم آقای دکتر علیزاده معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه پیام نور بودند که در معیت آقای دکتر یوسفی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان اصفهان و آقای دکتر جلالی معاونت محترم اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این مراسم حضور یافتند. آقای دکتر علیزاده نیز طی دقایقی به ایراد سخن پرداختند و ضمن تبریک روز دانشجو و ابراز خرسندی به جهت حضور در این جمع از دانشجویان پرشور نسبت به درخواست های دانشجویان قول مساعد دادند.

در این مراسم از دانشجویان با معدل و رتبه برتر، پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی و دانشجویان فعال فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

آقای دکتر علیزاده پس از اختتام این جشن در جلسه ای با حضور کارکنان و مسئولین مرکز،  فرماندار، نماینده محترم مجلس حضور یافتند و ضمن اطلاع از وضعیت کمی و کیفی مرکز که توسط ریاست مرکز مطرح شد قول مساعد دادند که از محل درامدهای اختصاصی دانشگاه، بودجه لازم برای توسعه کامل زیرساخت فناوری اطلاعات مرکز و تکمیل ساختمان مهمانسرای این دانشگاه تامین گردد.

ایشان در خصوص اجرای برنامه های اردوی مشهد مقدس، زیباسازی محوطه دانشگاه، و بهره گیری از فضای سبز دانشگاه نیز طرحی پیشنهاد دادند و مقرر شد با نظارت و همراهی مسئولین مرکز و دانشگاه پیام نور استان اصفهان اجرا گردد.