پنجمین نمایشگاه سنگ های زینتی و گوهرشناسی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،پنجمین نمایشگاه سنگ ، کانی و گوهر بهمراه بخش ویژه فروش سنگهای زینتی و همچنین کارگاه های آموزش گوهر تراشی در محل دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار شد.

دکتر راهداری هدف از برگزاری این نمایشگاه را که دستاوردهای دانشجویان را به نمایش می گذارد، زمینه ساز استفاده کاربردی دانشجویان رشته های مهندسی و علوم پایه از آموخته های علمی عنوان کرد و افزود : جغرافیای کشور ما نشان از معادن ارزشمند دارد و خام فروشی به صرفه اقتصاد ایران نیست، لذا در جهت حمایت از تولیدهای بومی این نوع نمایشگاه ها سازنده می باشد .

وی همچنین گفت: حمایت و تشویق دانشجویان در خصوص برگزاری این قبیل نمایشگاه ها که دستاوردهای عملی ایشان را در مقابل دیدگان دیگر دانشجویان و حتی اقشار شهروندان قرار می دهد، زمینه ساز شکوفایی استعدادهای نهفته و نیز پیش زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی که موردنظر مقام معظم رهبری است، می باشد و دانشجویان ما می تواند با تکیه بر توانایی های خود از دانشی که در محیط دانشگاه فراگرفته اند ، در جهت کسب درآمد و اشتغالزایی و هموار نمودن مسیر ورود به عرصه کسب و کار استفاده کنند.

این نمایشگاه که شامل غرفه های متعدد نمایش و فروش دستاوردهای دانشجویان رشته زمین شناسی و سنگ های زینتی بود، مورد توجه شهروندان شهرستانهای ورامین و قرچک قرار گرفت و علاقه مندان بسیاری از جمله دانش آموزان دبیرستان های شهرستان از آن بازدید نمودند.

همچنین معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک، مسئولین برخی روابط عمومی های ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان و خبرگزاری های محلی نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.