مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌ نور از کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه اصفهان در دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشگاه‌ها خبر داد.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با یوپنا از کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه اصفهان در دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خبرداد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۳۲ دانشگاه حضور داشتند و دانشگاه‌های کردستان و پیام‌نور مرکزی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند‌‌.

وی افزود: مراسم اختتامیه و توزیع جوایز اوزان هشت‌گانه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، فرماندار اراک، ریاست دانشگاه‌های پیام‌نور استان مرکزی، ریاست هیات ورزش‌های دانشگاهی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان پاورلیفتینگ و وزنه‌برداری برگزار شد.

لازم به ذکر است رحمت بازیاری از دانشگاه حکیم سبزواری، حسین رستمی از دانشگاه آیت‌الله بروجردی و محمدرضا افرا از دانشگاه اصفهان نفرات برتر در دسته ۵۹ کیلوگرم هستند‌ و اسماعیل امیری از دانشگاه اصفهان موفق به کسب نفر برتر شد؛ در دسته ۷۴ کیلوگرم نوید یزدانی از دانشگاه کردستان، محمد آمره‌یی از دانشگاه پیام‌نور مرکزی و فرشید بهمنی از دانشگاه کردستان نفرات برتر دسته ۶۶ کیلوگرم شدند.

در دسته ۸۳ کیلوگرم نیز محمدحسین مصطفائی از دانشگاه کردستان، پویا باقری از دانشگاه صنعتی شیراز و ابوالفضل یعقوبی از پیام‌نور مرکزی, نفرات برتر اعلام شدند و در دسته ۹۳ کیلوگرم فرید پیوده از دانشگاه اصفهان، محمد خودستان از دانشگاه پیام‌نور مرکزی و خشایار فارس از دانشگاه اصفهان, موفق به کسب نفرات برتر شدند.

همچنین در دسته ۱۰۵ کیلوگرم سیدمحمدصادق موسوی از دانشگاه شهرضا، جلیل غلامی از دانشگاه کردستان، فرزاد غلامی از دانشگاه شیراز موفق به کسب مقام نفرات برتر شدند و در دسته ۱۲۰ کیلوگرم محسن طیبی از دانشگاه اصفهان، مسعود برزگر از دانشگاه علم وصنعت و در دسته +۱۲۰ کیلوگرم علیرضا اسدی‌راد از دانشگاه اصفهان نفرات برتر معرفی شدند.