دانشگاه پیام نوراز دانشگاه هایی است که فعالیت فرهنگی و علمی دانشجو در کنار آموزش دنبال می شود و همین امرسبب پرورش و تربیت دانشجویان با نشاط ، تاثیر گذار در مسایل فرهنگی و اجتماعی استان و امیدوار به آینده در این دانشگاه شده است .

به گزارش خبرگزاری یوپنا، کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان فعال علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: دانشگاه پیام نوراز دانشگاه هایی است که فعالیت فرهنگی و علمی دانشجو در کنار آموزش دنبال می شود و همین امرسبب پرورش و تربیت دانشجویان با نشاط ، تاثیر گذار در مسایل فرهنگی و اجتماعی استان و امیدوار به آینده در این دانشگاه شده است .

کوچکی نژاد ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده دانشگاه پیام نور در ارتقای کمی وکیفی دانشگاه ، گفت: همواره در جهت توسعه و پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود و خصوصاً برای ارتقا و توسعه فعالیت های دانشجویی در جهت نشاط دانشجویی استان تلاش همه جانبه خواهیم داشت .

همچنین در این مراسم چند نفر از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و همچمین درخواست هایی درجهت گسترش فعالیت های دانشجویی ایراد داشتند .

در پایان مراسم کوچکی نژاد، از دانشجویان فعال انجمن های علمی ، کانون های فرهنگی وهنری وبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلان با اهدای لوح تقدیر ، تشکر کرد.