مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر برگزار شد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با حضور در این مراسم و تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقات ، گفت : ورزش باعث شور و نشاط اجتماعی و پیشرفت در تمامی امور می شود و شاهد این هستیم که برگزاری این مسابقات تحت عنوان المپیاد ورزشی برای پنجمین سال متوالی در واحد آذرشهر ، تا چه حدی توانسته است روحیه کارکنان و دانشجویان را افزایش دهد.
معصومی با اشاره به برکات و آثار انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن ، گفت : خوشبختانه در حال حاضر در ۶ مرکز و واحد دانشگاهی سالن ورزشی استاندارد و به روز داریم و در صدد هستیم با برنامه ریزی و تلاش تعداد اینها را در سالهای آتی افزایش دهیم و همه اینها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش حاصل از آن بدست آمده است.
سپس دکتر مختاری رئیس واحد آذرشهر نیز ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مسئولین استان ، به ارائه گزارشی از روند اجرایی پنجمین دوره مسابقات پرداخته و ابراز امیدواری کرد درسالهای آتی با تعداد بیشتری از نظر نفرات و تعداد رشته ها مسابقات برگزار شود.
در خاتمه مراسم نفرات اول تا سوم رشته های مختلف در دوبخش کارکنان و دانشجویان مورد تقدیر قرار گرفته و جوایز و لوح های هرکدام توسط مسئولین به آنها اهداء شد.
شایان ذکر است این مسابقات در ۶ رشته پنالتی زنی ، دوی سرعت ، دوی استقامت ، طناب زنی ، تنیس روی میز و شطرنج برگزار گردید که در نهایت دانشگاه پیام نور واحد اسکو مقام اول تیمی ، دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر مقام دوم تیمی و ستاد استان مقام سوم تیمی را بدست آوردند.