نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز خرسندی از ایجاد دبیرخانه تقریب مذاهب در دانشگاه پیام نور استان گلستان افزود: وحدت بین مذاهب باید از دل دانشگاه شروع شود تا موجب برقراری امنیت پایدار گردد

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکترسید بهروز نهضتی  رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان  به همراه اعضای دبیر خانه جشنواره ملی دستاورد ها و توانمندی های دانشجویی دانشگاه پیام نور با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان دیدار کردند.

امام جمعه گرگان افزود: دانشگاه و دانشگاهیان روی مشترکات بین مذاهب وفرهنگ تقریب فعالیت کنند و در جامعه  گسترش دهند چرا که یکی از دامهای بسیار حساب شده دشمن همین دام تفرقه افکنی است. 

وی با اشاره به دیدارمردم گلستان  با مقام معظم رهبری در قالب کنگره ۴۰۰۰ شهید استان داشتند افزود: رهبری  وحدت در استان گلستان را بعنوان الگو برای کل کشور و کل جهان اسلام قلمداد کردند .

نماینده ولی فقیه در  استان گلستان در این دیدار انتخاب استاد توسط دانشجو و همچنین ارایه آموزش به دورافتاده ترین نقاط کشور وتبادل اطلاعات بین استاد و دانشجو که در آموزش الکترونیکی و مجازی دانشگاه پیام نور در حال انجام است را کار ارزنده و قابل تقدیر دانست.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر نهضتی به گزارشی از اهم فعالیتهای دانشگاه پیام نور در استان گلستان پرداختند .