کارگاه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برای کارمندان و اعضای هیات علمی با حضور مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار شد.

کارگاه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برای کارمندان و اعضای هیات علمی با حضور مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا جلسه ای با حضور حجت الاسلام نبوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حجت الاسلام مهدوی نژاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان سمنان و دکتر یوردخانی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان سمنان و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان محترم در محل دانشگاه پیام نور مرکز سمنان برگزار گردید.

حجت الاسلام حاج آقا نبوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته قبل به موارد هفت گانه، اشاره کردند و اظهار داشتند:  باید این موارد هفتگانه را به خوبی اجرا کنیم و بایستی در بحث سبک زندگی به خانواده ها اهمیت داده شود و کارگاه های زیادی در بحث سبک زندگی برای خانواده ها برگزار شود.

در این جلسه  رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان  گزارشی از جمعیت دانشجویی پیام نور استان سمنان و اقدامات و عملکرد دانشگاه دادند.

وی اظهار داشت:  کار فرهنگی نیاز به اعتبار و بودجه بسیاری دارد و در این زمینه نیاز به بودجه بیشتری هستیم.

وی  در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد:  جامعه ما در مواجهه با  شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مورد هجمه های زیادی قرار گرفته است.

دکتر یوردخانی در خصوص سبک زندگی و شیوه زندگی در شرایط جدید بیان داشت: بایستی در دانشگاه ها به سبک زندگی پرداخته شود و به برگزاری کارگاه های آموزشی در بحث های فرهنگی و سبک زندگی توجه بیشتری شود.

و در پایان گفت : سال های متمادی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان سمنان جزء ده دانشگاه برتر کشور می باشد.

سپس حاج آقای مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مواردی در خصوص لزوم تشکیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفتند.