رویداد استارتاپ ویکند بندرعباس با همکاری دانشگاه پیام نور استان هرمزگان برگزار و پس از سه روز با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری یوپنا لیلا قربانی مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان  در بندرعباس اظهار داشت: در این رویداد ۱۳ تیم در قالب ۱۳ ایده و به مدت سه روز به فعالیت پرداختند.

وی افزود: در این مراسم، تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه کردند.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: حدود ۱۰۸ نفر که به مدت ۵۴ ساعت با همکاری همدیگر برای ارتقاء ایده تیم خود تلاش کردند که نتایج کارشان مورد داوری قرار گرفت.

قربانی ادامه داد: داوران با ارزیابی فعالیت‌ها و نتایج حاصل‌شده، های سینگو، گامران و ترانزیت بار را به ترتیب اول تا سوم اعلام کردند.

وی بیان کرد: ایده‌های مطرح شده در این مراسم استارتاپ ویکند بسیار پخته‌تر از روز اول بود که این نشان از تلاش گروهی آنان برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب است و بررسی ایده‌ها در این سه روز حاکی از افزایش انگیزه در بین افراد می‌باشد.

 مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند، اظهار داشت: آنچه که در این برنامه، اهمیت فراوان دارد، اجرا است.