با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از ۷ نفر از قهرمانان پاورلفتینگ و پرس سینه دانشجویان در دانشگاه تجلیل شد.

با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان  چهارمحال و بختیاری از ۷ نفر از  قهرمانان پاورلفتینگ و پرس سینه دانشجویان در دانشگاه تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این مراسم که در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان  چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی و همچنین تبریک به مناسبت  فرارسیدن سال نو اظهار کرد : دانشگاه پیام نور استان  چهارمحال و بختیاری  همواره در عرصه‌های ورزشی حضوری فعال همراه با قهرمانی داشته و در سطح کشور و بین المللی  همیشه پیشرو بوده است.
ایشان ضمن تقدیر از تلاش های مدال آوران در مسابقات ورزشی تصریح کرد : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ثابت کرد که همیشه حامی ورزش کاران است و با همه توان و امکانی که در اختیار دارد به توسعه ورزش دانشگاهیان کمک خواهد کرد.
در این نشست دانشجویان ورزشکار، مسائل و درخواست های خود را جهت حمایت های هر چه بیشتر مسئولین دانشگاه مطرح کردند و در پایان از قهرمانان و مدال آوران در رشته های پاور لفتینگ و پرس سینه تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است ، تيم دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختياري دو مقام برتر مسابقات پاورليفتينگ و پرس سينه را در دومين دوره مسابقات قهرماني دانشجويان کشور  در بندر انزلی کسب کرد.