دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان گلستان در اولین روز کاری سال جدید، طی جلسه ای با مسئولین این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان گلستان در اولین روز کاری سال جدید، طی جلسه ای با مسئولین این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، صبح امروز شنبه ۱۷ فرورودین با شروع اولین روز کاری در سال جدید، کارکنان ستاد استان و پیام نور مرکز گرگان، طی جلسه ای با مسئولین این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در این دیدار طی صحبت هایی ضمن تبریک حلول سال جدید به اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، به نامگذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « رونق تولید » اشاره کرد و افزود : دانشگاه پیام نور استان گلستان تمام توان خود را در جهت تحقق یافتن این شعار به کار خواهد گرفت.

نهضتی با اشاره به موفقیت های کسب شده در سال گذشته اظهار امیدواری کرد در سال جدید نیز بتوان با برنامه ریزی و هماهنگی هر چه بیشترهمه بخش های دانشگاه به موفقیت های روز افزون رسید.

وی با اشاره به وقوع سانحه سیل در سطح استان و اظهار تاسف از مصیبت های وارده به سیلزدگان، از تلاش همکارانی که در ایام تعطیل نوروز جهت امداد رسانی به هموطنان سیل زده در دانشگاه حضور داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مریم ابارشی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گرگان نیز ضمن تبریک سال جدید به همکاران، اساتید و دانشجویان دانشگاه، اظهار امیدواری کرد دانشگاه پیام نور در سال جدید با وجود تنگناها، به اهداف مشخص شده دست یابد.

در پایان این جلسه همکاران دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان های بلند شهداء، نام و یاد شهداء را گرامی داشتند.