رئیس دانشگاه پیام نورسیستان و بلوچستان گفت: اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در دانشگاه پیام نور ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر اویسی در حاشیه بازدید از روند پذیرش مهمانان  نوروزی ۹۸ اظهار داشت :دانشگاه پیام نورسیستان وبلوچستان در راستای رفاه و تسهیل سفر و برخورداری اعضای  هیئت علمی و پرسنل دانشگاه های پیام نور و خانواده های آنها همچون سنوات گذشته‌ برنامه‌ریزی‌های خوبی را از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین شهر استان تدارک دیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بیان کرد: این دانشگاه با استفاده از تمامی توان و ظرفیت خود تلاش می‌کند تا میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان مهد آثار تاریخی، گردشگری و طبیعی بسیاری است طبیعتاً میزبان گردشگرانی از سراسر ایران اسلامی می باشد که به همین منظور تمامی اماکن اقامتی و اسکان دانشگاه در همه مراکز بسیج شده‌اند تا خاطره‌ای خوش را برای مسافران رقم بزنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه پیام نور استان تاکنون پذیرای جمع زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور همچون مشهد، تبریز، اصفهان، تهران، شیراز خراسان جنوبی ،کرمان،یزد و غیره بوده ایم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دکتر اویسی  بیان کرد: این افزایش ورود مسافر به استان و اسکان در ستادهای نوروزی دانشگاه پیام نور علاوه بر تعامل دوطرفه، نوید بخش ارتقای سطح روابط استان با سایر استان های کشور است که البته بر اساس آمار موجود و رزروهایی که به ثبت رسیده است پیش بینی می شود این آماردر اینده رشد بیشتری داشته باشد.