در صدد هستیم با استفاده از پتانسیل های موجود در دانشگاه از راهی غیر از شهریه های دانشجویی برای دانشگاه درآمد زایی داشته باشیم.

به گزارش یوپنا ریس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های این دانشگاه در حوزه های مختلف گفت : در صدد هستیم با استفاده از پتانسیل های موجود در دانشگاه از راهی غیر از شهریه های دانشجویی برای دانشگاه درآمد زایی داشته باشیم.

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در نشست رؤسای مراکز و واحد های دانشگاه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه استراتژی دانشگاه در سال جدید با توجه نامگذاری مقام معظم رهبری رونق تولید می باشد اظهار کرد : مهم ترین اقدامی که می تواند دانشگاه را به سمت درآمد زایی سوق دهد آموزش های آزاد و صنعت کار آفرینی می باشد ، لذا اساتید و دانشجویان می توانند با مهارت و توانمندی های که دارند با همفکری یکدیگر برای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه به خصوص درآمد زایی قدم مؤثری بردارند.

ایشان با بیان اینکه پژوهش یکی از اولویت های مهم در هر دانشگاهی می باشد گفت : در سال ۹۷ تفاهم نامه های با جهاد دانشگاهی ، پارک علم و فناوری و سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری منعقد کردیم که هدف از انعقاد این تفاهم نامه ها همکاری های گسترده و مستمر طرفین در زمینه های تحقیقات علمی ، پژوهشی و اجرای طرح های مشترک می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به بیان دستاوردهای فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته پرداخت و افزود : ثبت ۵۹۴ برنامه فرهنگی ، مقامات به دست آمده در جشنواره رویش ، نشریات دانشجویی ، کسب مقام اولی رشته پاور لفتینگ در بین دانشگاه های کل کشور از جمله دستاوردهای مهم دانشگاه به شمار می آید.

 

وی به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های این دانشگاه در سال ۹۸ پرداخت و گفت: آمایش رشته های تحصیلی ، تلاش و پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان ، ساماندهی حوزه پژوهش ، توسعه تحصیلات تکمیلی ، برگزاری همایش ، ارتقای اعضای هیأت علمی ، برگزاری کارگاه های آموزشی و ….. از اولویت‌های سال جاری در دانشگاه پیام نور استان می باشد.

گفتی است در پایان این نشست هریک از رؤسا و مدیران ستادی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.