علی پروین من به دعوت طاهری به باشگاه رفتم، هر چند نیاز به دعوت نبود چرا که پرسپولیس خانه من است و هر وقت بخواهم به آنجا می روم.   پروین در ادامه عنوان کرد: با طاهری در مورد مسائل مختلفی صحبت و به وی اعلام آمادگی کردم که هر کاری از دستم برآید انجام […]

علی پروین من به دعوت طاهری به باشگاه رفتم، هر چند نیاز به دعوت نبود چرا که پرسپولیس خانه من است و هر وقت بخواهم به آنجا می روم.
 
پروین در ادامه عنوان کرد: با طاهری در مورد مسائل مختلفی صحبت و به وی اعلام آمادگی کردم که هر کاری از دستم برآید انجام می دهم، برانکو نیازی به کمک ندارد چرا که وی بر کارش مسلط است و پرسپولیس زیباترین فوتبال چند سال اخیر را ارائه می دهد.
 
وی تصریح کرد: تیم پرسپولیس آنقدر خوب بازی می کند که دوست و دشمن از آن تعریف می کنند، تنها انتقاد از برانکو این است که تیمش در نیمه دوم به زیبایی نیمه اول بازی نمی‌کند اما با رفع این نقطه ضعف پرسپولیس می تواند نتیجه بگیرد.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: برانکو باید بیشتر تمرکز کند تا بتواند مشکلات تیمش را برطرف کند چرا که با این وضعیت نمی‌تواند به نتیجه دلخواهش برسد.
 
وی در مورد اتفاقات دیدار با تراکتورسازی گفت: حساسیت بازی ها بسیار بالاست، تیمی دوست ندارد بازنده باشد به همین خاطر زد و خورد و اتفاقات این چنینی عادی است.

بنگر باید خوددار باشد، وی بازیکن بزرگی است و در لحظات حساس باید تصمیمات بزرگی بگیرد. کسی نمی‌تواند از بنگر ایراد بگیرد، وی محکم بازی می کند و این موضوع جزو ذات فوتبال است.
 
پروین عنوان کرد: با این حال امیدوارم با ترفندی که مدیران باشگاه در نظر گرفتند تا هواداران بی شماری به ورزشگاه بیایند، بازیکنان هم اهمیت امتیازهای آخر فصل را بدانند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در بازی های آینده تمرکز بیشتری داشته باشند تا نتیجه دلخواه هواداران در پایان فصل کسب شود.