به احتمال ۹۰ درصد کمیسیون آموزش و تحقیقات را انتخاب می کنم/ به پژوهشگران و محققان کمک خواهم کرد
به احتمال ۹۰ درصد کمیسیون آموزش و تحقیقات را انتخاب می کنم/ به پژوهشگران و محققان کمک خواهم کرد

نماینده مردم ملایر از عضویت خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا بتواند به  پژوهشگران و محققان در این زمینه کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری یوپنا، درباره عضویت خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهار داشت: با توجه به این که مدت مدیدی در دانشگاه تدریس می کردم به احتمال ۹۰ درصد کمیسیون آموزش و تحقیقات را انتخاب می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نامزدی محمد رضا عارف و محمد مهدی زاهدی برای ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات، کدام یک در این زمینه موفق خواهند بود، گفت: کمیسیون های این دوره بر خلاف ریاست مجلس که کاملا قابل پیش بینی بود، قابل پیش بینی نیست، زیرا از هر دو جریان سیاسی تقریبا به یک اندازه وجود دارد.

نماینده  مردم ملایر ادامه داد:محمد رضا عارف و محمد مهدی زاهدی توانمندی های منحصر به فرد خودشان را دارند. تجربه محمد مهدی زاهدی در حوزه آموزش و تحقیقات و سابقه ایشان را در وزارت علوم به هیچ وجه نباید نادیده بگیریم. از طرف دیگر توان بالای محمد رضا عارف و متانت ایشان نباید دور از نظر باشد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که هر کدام از این عزیزان ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات را بر عهده بگیرند کمیسیون خوبی خواهیم داشت.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: در صورت توفیق برای عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات حتما در این زمینه به پژوهشگران و محققان کمک خواهم کرد.

انتهای پیام