این رفتارها شانتاژی تبلیغاتی است/ دولت های قبلی را نیز «تک دوره ای» می خواندند
این رفتارها شانتاژی تبلیغاتی است/ دولت های قبلی را نیز «تک دوره ای» می خواندند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به این که موضوع «تک دوره ای» درباره دولت های قبلی نیز مطرح بوده است، طرح این مساله را در مورد دولت حسن روحانی، شانتاژی تبلیغاتی عنوان کرد.

 

محمد بیرانوندی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری یوپنا، در پاسخ به این سوال که چرا برخی موضوع تک دوره ای بودن ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را مطرح می کنند، اظهار داشت: این مساله بیشتر شانتاژی تبلیغاتی است و در ادوار مختلف برای دیگران نیز بوده است.

وی افزود: موضوع تک دوره ای بودن ریاست جمهوری برای آقای احمدی نژاد هم بوده است، اما چون این مساله امروز در یادها نمانده است، برخی فکر می کنند این اولین بار است که دوره ریاست جمهوری فردی را تک دوره ای می خوانند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با ابراز خرسندی از تلاش دولت در حل موضوع هسته ای و لغو تحریم ها، ادامه داد: دولت از شروع تشکیل تلاش زیادی برای برنامه جامع اقدام مشترک و حل موضوع هسته ای انجام داده است که نمی توان از آن چشم پوشید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خاطر نشان کرد: من شرایط را برای حضور مجدد دولت مساعد می بینم. هر چند نباید یک طرفه قضاوت کنم و دولت نیز باید در ماه های باقی مانده توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی داشته باشد.

انتهای پیام