فرماندار بابل از خسارت ۳۸ میلیارد تومانی طوفان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یوپنا، محمدتقی عباس‌پور اظهار کرد: وزش تند باد، باران و طوفان شدید در بابل خسارات جدی به دنبال داشته است.
وی افزود: در نگاه نخست برآوردهای خسارات وارده طوفان صبح امروز رقم ۳۲ میلیارد تومان را نشان می‌داد که با افزایش خسارات جدی در حوزه کشاورزی این آمار هم اکنون به مرز ۳۸ میلیارد تومان رسیده است.
فرماندار بابل میزان خسارات وارده در بخش کشاورزی این شهرستان را سنگین توصیف کرد و گفت: از نظر کارشناسان و براساس گزارش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بخش باغات و شالیزارها و مجموعه کشاورزی در بابل بر اثر این طوفان حدود ۶۰ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.
این مسؤول با تأکید بر اینکه طوفان صبح امروز در بابل تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: فقط یک خانواده بر اثر خسارات وارده طوفان بر منزل مسکونی آنها دچار آسیب‌دیدگی شدند که مسئله جدی نبود و درمان این شهروندان سرپایی و فوری انجام شد.
عباس‌پور از بروز خسارات جدی بر ۶۰ اداره دولتی، مجتمع ورزشی و مدارس در شهرستان بابل خبر داد و بیان کرد: طوفان و رعد و برق‌های شب گذشته و صبح امروز در بابل به هیچ‌گونه آتش‌سوزی منجر نشده است.
وی ادامه داد: بر اثر شکسته شدن درختان و فروریزی دیوارها چند دستگاه اتومبیل دچار خسارت شدند که تلفاتی نداشته است.
فرماندار بابل اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز حادثه و خسارت برای مسافرانی که در ییلاق‌ها و یا حاشیه رودخانه‌های بابل سکونت داشتند به ما منتقل نشده است.
عباس‌پور در پایان گفت: براساس گزارش‌های رسیده به ستاد بحران شهرستان بابل تاکنون ۳ هزار واحد مسکونی در منطقه براثر طوفان دیشب و صبح امروز لطمه دیدند.