بهره برداری از طرح های گازرسانی به ٢٧ روستای گیلان
بهره برداری از طرح های گازرسانی به ٢٧ روستای گیلان

طرح های گازرسانی به ٢٧ روستای شهرستان لنگرود در استان گیلان به بهره برداری رسید.

جمشید ظهیری، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افتتاح این طرح ها در هفته دولت امسال گفت: با گازرسانی به این روستاها مجموع روستاهای بالای ٢٠ خانوار برخوردار از گاز شهرستان لنگرود به ٩٦ مورد رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: خوشبختانه برای تسریع در روند گازرسانی استان به خوبی از منابع قانونی بودجه بهره گرفته شد و با تلاش کارکنان و پیمانکاران، پروژه ها با سرعت بالا اجرا و به بهره برداری رسید.
وی اعلام کرد: برای افتتاح طرح های گازرسانی به ٢٧ روستای شهرستان لنگرود، ٤٦ میلیارد ریال اعتبار، هزینه شده و هم اکنون ٩٠ درصد خانوار این روستاها از مزایای گاز برخوردارند.
ظهیری یادآور شد: همزمان با هفته دولت، طرح های گازرسانی به ٢٠٠ روستای استان به بهره برداری رسید و در مجموع ٢٠ خانوار این روستاها از مزایای گاز برخوردار شدند.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، از ابتدای امسال، عملیات گسترده ای برای گازرسانی به این روستاها انجام شده به نحوی که مجموع شبکه گذاری اجرا شده در این روستاها معادل یکهزار و ١٢٨ کیلومتر بوده و برای تحقق این طرح ها بیش از ٧٣٢ میلیارد ریال اعتبار، هزینه شده است.
وی ادامه داد: با افتتاح گازرسانی به این روستاها در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای برخوردار از گاز استان به یکهزار و ٧٨٩ روستا می رسد.