بهره برداری از طرح های گازرسانی به ١٨ روستای گیلان
بهره برداری از طرح های گازرسانی به ١٨ روستای گیلان

طرح های گازرسانی به ١٨ روستای شهرستان فومن در استان گیلان با ١٠٧ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش یوپنا، جمشید ظهیری، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: با بهره برداری از این طرح ها در مجموع دو هزار و ٥٧٩ خانوار از مزایای گاز برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این که طرح های گازرسانی به ٢٠٠ روستای استان در دهه فجر پارسال افتتاح شد، افزود: هفته دولت امسال نیز ٢٠٠ روستای دیگر به شبکه سراسری گاز پیوست که از این تعداد، ١٨ روستا در شهرستان فومن قرار داشت.
در ادامه، محمدحسین اصغریان، معاون استانداری گیلان نیز از افزایش شاخص بهره برداری گاز در دولت تدبیر و امید در مدت سه سال گذشته در استان ها خبر داد و اظهار کرد: شاخص بهره مندی گاز در کشور از ٥٧ درصد به بیش از ٩٢ درصد ارتقا یافته است.
معاون هماهنگی، امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، حجم گازرسانی دولت تا سال آینده را معادل یک دوم تمام فعالیت های گازرسانی انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون عنوان کرد و ادامه داد: این فعالیت ها نشان دهنده عزم و اراده دولت در خدمات رسانی به روستاها است.
وی با تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان یادآور شد: طی دو سال گذشته شرکت گاز استان گیلان نیز با انجام طرح های متنوع توانست گام موثری در رشد و پیشرفت استان و خدمات رسانی شایسته به مردم بردارد.