تصویب بودجه ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی
تصویب بودجه ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اعلام این که تمام اعتبارات طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان شهید دکتر معیری تهران کسب شده است، از تصویب بودجه ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی، محمدعلی همتی در مراسم افتتاح طرح ارتقای هتلینگ (خدمات غیر پزشکی به بیمار بستری) بیمارستان شهید دکتر معیری تهران، اظهار داشت: تمام اعتبارات در این خصوص کسب شده است و نتایج آن طی چند روز آینده اعلام می شود.
وی افزود: ارتقای هتلینگ مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور به منظور بهبود خدمت رسانی و رضایتمندی بیمه شدگان انجام می شود به همین منظور طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان شهید دکتر معیری تهران نیز انجام شد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به افتتاح پروژه های ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی در هفته دولت، گفت: متعاقب این مناسبت، طرح های دیگر ارتقای هتلینگ نیز افتتاح شدند که انتظار می رود با افزایش سطح رضاتمندی در بیمه شدگان همراه باشد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روند رو به رشد به روز رسانی بیمارستان های تامین اجتماعی، تصریح کرد: در این زمینه در کنار توسعه و گسترش فضای فیزیکی مراکز در راستای به روز رسانی تجهیزات درمانی گام های جدی و اساسی برداشته شده است.
وی ادامه داد: فراهم سازی زیر ساخت های لازم به منظور ایجاد پرونده الکترونیک برای افراد تحت پوشش سازمان تامن اجتماعی از دیگر برنامه های این سازمان است و اکنون این امر در پنج استان کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است.
همتی، گفت: خوشبختانه میزان سطح رضایتمندی در بیماران و بیمه شدگان و نیز مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی به دنبال پیشبرد این مهم  افزایش یافته است. باید با عشق و علاقه به بیماران خدمت رسانی شده و روز به روز این فرهنگ در پزشکان، پرستاران و کارکنان نهادینه شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: اعتقاد و تاکید سازمان تامین اجتماعی بر این است که پزشکان، پرستاران و کارکنان و مراکز درمانی در واقع در محیط بیمارستان زندگی می کنند بطوری که بیشتر زمان خود را در این مراکز سپری می کنند بر همین اساس بدون شک پیشبرد طرح ارتقای هتلینگ می تواند سطح کیفی خدمات درمانی را در مقایسه با گذشته با روند رو به رشدتری همراه کند.
وی ضمن قدردانی از مدیر کل درمان استان تهران، شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و نیز دیگر کارکنان فعال در راستای اجرایی کردن طرح ارتقای هتلینگ، اظهار داشت: طی سال های اخیر اقداماتی در سازمان تامین اجتماعی انجام شد که پیش از این جزو آرزوهای سازمان به شمار می رفت.
همتی افزود: زیرساخت های لازم به منظور راه اندازی کارت هوشمند و نسخه الکترونیک فراهم شده است.
وی به دیجیتالی شدن دستگاه های رادیولوژی مراکز درمانی تامین اجتماعی به عنوان یکی از فعالیت های مهم حوزه درمان سازمان نیز اشاره کرد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تدوین کتاب ارتقای هتلینگ سازمان تامین اجتماعی، خاطر نشان کرد: کتاب ارتقای هتلینگ کتابی جامع و کامل است بطوری که هم اکنون به منبع بسیاری از مجموعه های دیگر تبدیل شده است.

 انتهای پیام