حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا ناشی از بی کفایتی آل سعود است
حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا ناشی از بی کفایتی آل سعود است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: در حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا بی کفایتی، سوء تدبیر و سوء مدیریت آل سعود به وضوح روشن است و در هیچ جای دنیا با مهمان آن گونه که عربستان برخورد کرد، برخورد نمی کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری یوپنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در گرامی داشت اولین سالگرد شهدای منا در همایش سورهای سرخ منا که دیروز سه شنبه، ۱۶ شهریور سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: وقتی از قبل در امور کوتاهی صورت می گیرد مقصران اصلی مجریان برگزار کننده آن امور هستند و آل سعود با عنایت که کوتاهی های انجام شده باید پاسخگوی خانواده های این شهدا باشند.
وی افزود: در حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا مقصر بودن عربستان محرز است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، ادامه داد: سال گذشته بسیار سال سخت و طاقت فرسایی بود به حدی که این فاجعه حتی ازحج خونین سال ۶۶ که شاهد آن بودم  بزرگتر بود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با بیان این که در حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام ۱۲ نفر و در فاجعه منا ۴۶۱ تن از حجاج بی گناه و مظلوم کشورمان به علت بی کفایتی عربستان به شهادت رسیدند. افزود:  تمامی شهدای فاجعه منا به خصوص شهدای جوان قرآنی به فیض عظیم الهی دست یافتند.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان سعودی در تمامی امور محوله کوتاهی کرده و تمایلی به افشای حقیقت نشان نمی دهند، در حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا بی کفایتی، سوء تدبیر و سوء مدیریت آل سعود به وضوح روشن است و در هیچ جای دنیا با مهمان آن گونه که عربستان برخورد کرد، برخورد نمی کنند.

انتهای پیام