حضور پیکر مطهر ۱۱۴ شهید دفاع مقدس در مراسم عرفه و برائت از مشرکان در سراسر کشور
حضور پیکر مطهر ۱۱۴ شهید دفاع مقدس در مراسم عرفه و برائت از مشرکان در سراسر کشور

کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح از حضور پیکر مطهر ۱۱۴ شهید دفاع مقدس در مراسم عرفه و برائت از مشرکان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، این کمیته اعلام کرد، مراسم روز عرفه و برائت از مشرکان همراه با دعای عرفه در سراسر کشور با حضور پیکرهای مطهر ۱۱۴ شهید دوران دفاع مقدس در ۱۰۲ شهر و ۳۱ استان کشور برگزار می شود.
براساس این اعلام قرار است پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در مراسم دعای عرفه و برائت از مشرکیان در مصلی امام خمینی(ره) تهران حضور داشته باشند.
پیش تر نیز سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده، گفته بود: با توجه به خباثت آل سعود در محروم کردن مردم مسلمان و انقلابی ایران در حج ابراهیمی امسال و با عنایت به این که حج بدون برائت از مشرکان معنا ندارد، به پاس بزرگداشت امام و شهیدان و جمله تاریخی امام خمینی(ره) که فرموده بودند: «ای نشستگان در کنار خانه خدا به ایستادگان در برابر آمریکا و سایر ابرقدرت ها دعا کنید» و با توجه به این که شهیدان همگی کسانی بودند که ایستادند و سینه سپر کردند، مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده اند برگزار خواهد شد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرده بود: شهیدان برائت از مشکرین می آیند و مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده اند، برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرده بود: مراسم برائت از مشرکان با حضور این شهیدان که ۱۱۴ شهید هستند در استان ها و شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد شد؛ این شهیدان آماده اند تا در کنار مردم همزمان با دعای عرفه فریاد برائت از مشکران را سر دهند.

انتهای پیام